informace o optimalizaci pro vyhledávače SEO ...

Internetový marketing

Internetový marketing je v podstatě souhrn služeb v oblasti propagace webu a efektivního přivádění nových návštěvníků. Velmi efektivní se jeví v poslední době tzv. microsite, používané většinou k pořádání soutěží, anket apod. . Stále častěji skloňovaným pojmem je také virální marketing (šíření reklamy pomocí různých komunit a diskuzních fór).

Multimédia v marketingu

Další formou efektivní (a většinou cílené) propagace jsou multimédia na CD-ROM či DVD-ROM. Může jít pouze o internetovou verzi prezentace určenou k šíření off-line, často však proti internetu bývá přidána nějaká hodnota navíc, např. kompletní katalog výrobků či třeba instruktážní video, nebo pro odlehčení nějaká volně šiřitelná oddychová hra.

Správa kampaní

Navrhneme pro Vás různé varianty reklamních kampaní, které také budeme průběžně spravovat. Na základě jejich sledování a pravidelného vyhodnocování dokážeme kampaně optimalizovat s přímým dopadem na zvýšení návštěvnosti vašeho webu.

Optimalizace pro vyhledávače - SEO

SEO, neboli česky optimalizace pro vyhledávače slouží hlavně k vylepšení pozice Vašich www stránek ve vyhledávačích. Jsou dvě skupiny SEO faktorů: tzv. On-page a Off-page faktory. Jak již název napovídá On-page (anglicky "na stránce") faktory jsou takové, které se nalézají přímo na stránce a Off-page takové, které jsou mimo vlastní web. Pokud chcete znát více podrobností pak si přečtěte stránku Více o SEO. Některé on-page faktory samozřejmě zahrnujeme již při vlastním návrhu webu a jeho kódování do výsledné podoby, některé (např. web copywriting) je třeba uplatnit až při samotném plnění webu Vaším obsahem.

běžné online kampaně



  • Kontextová reklama
  • PPC kampaně
  • Grafická reklama
  • bannerové kampaně
  • Email marketing